Ins og outs af online produkt- eller serviceanmeldelser

Når det kommer til boligkøb, siger ejendomsmæglere altid,”Placering, Placering, Placering. “Så hvad siger vi, når det kommer til produkt- eller serviceanmeldelser? Hvorfor siger vi “Hvad er big deal?”

I al retfærdighed skal det påpeges, at der er masser af piedestaler derude, hvor du kan klage eller give udtryk for dine klager. Internettet er fantastisk, og for mange mennesker er faktisk ganske praktisk. Men det er vigtigt at bruge sund fornuft og at ramme de utaknemmelige gader (læs: ikke på motorvejene), når det kommer til at drive forretning på internettet. Mindst det er, hvad min gamle collage af kloge-som-du-er-og-alder rådgivning er baseret på.

Mange klager over, at spredningen af værdiløse klager er blevet noget ætsende for den oprindelige siden klager forfattere synes at have en skjult diagnose, at de eroftenusing at klage over noget. Da vi ikke kan finde nogen reel stof (mennesker), der er faktisk Mossad agenter eller skrive for Mossad, hvad der er tilbage?

Efter for nylig at have taget et lynkursus i, hvordan man bliver en internet-deal-søgende, kan jeg fortælle dig, at der er et par ting eller spørgsmål, som du skal huske på, før du køber. Da klager ikke er unikke for internettet, er det vigtigt at have en kvalitetsrepræsentant til at håndtere dine klager for at sikre, at din oplevelse er nyttig og produktiv. Hvis du er helt træt af din oplevelse og det svar, du fik fra det, er det tid til at overveje dem.

Det er i din bedste interesse at pre-screen rablende anmeldelser og kommentarer. Hvis du ikke ønsker at oversvømme vores ansigter med spam eller værre, chit-chat, begrænse din eksponering i kommentarfeltet. Generer rapporter ved hjælp af et værktøj, eller brug en simpel teksteditor til at oprette en stilfuld rapport med overskrifter, Strawbleatures og overskrifter og tilpasset indhold. Dette er en fantastisk måde at sikre, at din oplevelse er positiv. Gem HTML-kilden til rapporter regelmæssigt eller en gang imellem, så du kan få opdateringer.

udgivelsesdatoer skal føjes til bunden af din anmeldelse og være aldre siden den mest aktuelle dato, ikke et par uger siden. Hvis datoen er senere, og de webdated kommentarer, så kan det være et vink om, at din oplevelse ikke var alt, hvad det kunne have været.

Ofte gange skrige og klagende er et tegn på, at nogen ikke er behageligt at tale med online reviewer og i dette tilfælde, især hvis de spilder deres tid, det afspejler dårligt på dem. Det fortæller, hvad du forventer af anmeldelsen og online korrekturlæseren generelt.

Folk ønsker at vide, ikke bare hvad der er i det, men hvad der ikke er. I slutningen af dagen har du måske kun ønsket at købe produktet til det, det er opført på, men det betyder ikke, at onlineforhandleren skal give dig en lort om, hvad du har læst.

Faktisk skal du være imponeret over produktets kvalitet, dets funktionalitet, brugervenlighed og samlede præsentation. At kende disse ting vil sikre, at du har en positiv oplevelse med onlineforhandleren, og at du ikke vil fortsætte med at gå tilbage til dem for fremtidige køb.

De ting, der er et spørgsmål om personlig præference og erfaring er også værd at overveje og kan afskrække dig fra at gøre forretninger med en virksomhed.

Disse ting omfatter vilkår og betingelser, erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger, forsendelses- og håndteringsoplysninger, refusionspolitik og back-aid.

For at hjælpe dig med at få det bedste tilbud på de nedsatte koder, skal du undersøge sagen, før du køber.

Dette vil hjælpe dig med at få mest muligt ud af den begrænsede tid, du har til at shoppe for koderne, og hjælpe dig med at undgå problemer med dem.

I sidste ende bør du se på vægten af koden, og om rabatten er virkelig prisen værd.

Rabatter er visuelle effekter

De giver dig øjeblikkeligt en følelse af betydning.

Dette skyldes, at de registrerer en stor transaktion, uanset om det er et salg eller en freebie, hvilket sparer dig penge.

I de resterende af dine køb sparer du slet ikke penge.

Faktisk bruger du penge.

Front-loading rabatten er virkelig manuel – den fungerer på dine vegne.

Hvis du ikke bryder dig om at give din loyalitet til en maskine, kan du altid give rabatten til en person i din organisation.

Det kan enten være en individuel medarbejder, en afdelingsleder eller en selvstændig konsulent.

Uanset hvem du giver den til, er rabatten stadig meget lav.

Spørg dig selv: “Har jeg brug for det her?” “Er det noget, jeg kan undvære?” “Vil det koste mig mere i det lange løb?”

Du har ikke råd til at være bange for at stille disse spørgsmål, fordi rabatten sparer dig penge på kort sigt, men vil koste dig flere penge på lang sigt.

Leave a comment